Jag lever!

Tänkte att jag måste nästan säga ett par ord här. Det var ett tag sen.
Jag har börjat nytt jobb. Jobbar numer på Big Travel i Östersund, och
det känns helt fantastiskt. Bra ledarskap, bra arbetskamrater, en
härlig positiv atmosfär och trevliga kunder.
Det är ett tillåtande arbetsklimat med respekt för individen och dess
egenskaper. Vår chef coachar oss på ett positivt sätt och ger positiv
feeback. Ja, helt enkelt smittar oss med ett positivt tänkande.


Malaysia (Bild lånad av Rubinresor)

Sen gör det inte saken sämre att vi säljer väldigt bra produkter. I stort
sett allt från tåg/flygresor, charter, kryssningar och specialsydda resor
till alla världens hörn. Det känns riktigt bra!


Namibia (Bild lånad av Rubinresor)

Ja nu har jag gett ett livstecken ifrån mig och kommer att vara bättre
på att uppdatera bloggen framöver.
Vid nästa tillfälle har jag varit i kontakt med Alliansens Vänner, vilka ni för
övrigt kan klicka er in på här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Leif

Grattis till nya jobbet.



"Alliansens vänner" är i alla fall nåt jag hoppar över.

2010-02-10 @ 16:14:06
URL: http://leifmettavainio.wordpress.com/
Postat av: jessica

GRATTIS!



Måste va skönt att ha tagit sig ifrån de andra stället! Skönt;)

2010-02-17 @ 19:54:05
Postat av: Madelaine

Hej vännen!

Säljer dom resor till exotiska skåne också???

Ha det gott

"MAD"

2010-02-18 @ 12:28:10
Postat av: Tony Englund

Jajamensan Madde, vi säljer resor till alla jordens hörn, även till den lilla delen längst ner i Sverige som heter Skåne.

2010-02-18 @ 18:36:19
URL: http://tonyenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0