Jul i harmoni.

Ja nu känns det som om julen är över, men visst är det lite kvar av den.
I år blev det lite annorlunda firande av julen.
Vi firade redan den 23:e dec med familjen, och på julafton åkte jag och Susanne
till Nälden till hennes föräldrar. Vilken god mat vi fick Ragna (Susannes mamma) är
helt otrolig på att laga mat. En riktig mysig kväll trots inga barn:-)

Julaftonen avslutades med midnattsmässa i Ås kyrka, som var stämningsfull och fin.
Susanne var med och delade ut nattvarden. (kände mig något stolt).
Kören med Hjördis Lindé i spetsen var duktiga och sist men definitivt inte minst
så firade vi midnattsmässan med våra vänner Henrik och Mikaela, (tack för att
ni finns och är så fina människor).


Susanne och Nemo

Jag har i och för sig lovat att inte använda min blogg som någon dagbok, men jag
kunde inte låta bli att dela med mig lite av min jul:-).

Jag önskar er alla en riktigt God Fortsättning av julen.

God Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0