Rätten att vara anonym.

Det är trevligt när min blogg berör på ett eller annat sätt. De är det som
är meningen också. Däremot är det mindre trevligt när folk kommenterar
inläggen anonymt. Gör man en kommentar i min blogg tycker jag det
hör till god ton att man också vågar stå för det som man tycker, och
gör man inte det kan jag bara beklaga att jag har läsare som är så
fega så de inte kan stå till det de tycker.

Anonymitet är en viktig del i samhället och en del av den personliga
integriteten. Men när det rör sig om rena personangrepp så tycker jag att
man missbrukar rätten att vara anonym.

Jag vill också tacka alla de som läser min blogg och de som tycker till,
genom att maila mig privat. Det är också ett sätt, om man inte vill ge sig
tillkänna här på bloggen.

Framöver kommer jag att uppdatera bloggen lite flitigare än vad jag gjort
under julhelgerna. Jag kommer att lägga krutet på mycket av det som
alliansregeringen gjort under sin mandatperiod hitills. Det innebär att det
kan bli både ris och ros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0