Julklapp!

Idag är det dan före dan före dopparedan.
Nu är det verkligen nära. Långt om länge så börjar det bli klart med julklapparna.

I år provade vi att beställa på nätet. Mmmmm det var inte speciellt svårt att
göra själva beställningen MEN. Ja, jag blir trött bara jag tänker på det.
Vad hände efter själva beställningen? Det kom en avi som talade om att i stort
sett allt var restnoterat, vilket innebär att det ska skickas när det kommer in igen.
För säkerhets skull ringde jag och kollade. Jo så långt stämde det, och skulle skickas
när de fick hem det igen. Nästa bud var att leverantören skulle ta bort artikeln från
sitt sortiment. Ja, jag ska inte vara tjatig. Slutresultatet blev att det viktigaste inte kom.
Med tanke på alla telefonsamtal och tid det tog så hade det blivit billigare att handla
på stan till ordinarie pris.
Ska i ärlighetens namn också säga att det var bara en leverantör som var så dålig.
På de andra sajterna vi handlade på funkade hur bra som helst.



Nu är i stort sett alla klappar köpta men inte inslagna ännu. Vi kommer att fira
jul i 2 dagar och det ska bli riktigt kul. I julhelgen tänkte jag bara ta det lugnt, läsa, gå i
kyrkan, äta god julmat, se på film, promenera ja inte stressa eller göra det jag inte vill.
Men tyvärr har jag inte hittat någon rökad ål här uppe. Det hör ju annars julmaten till.

Tycker också vi ska skänka våra medmänniskor som har det jobbigt under en sån här
helg en tanke. Kärlek ska vi verkligen slösa med, den kan man aldrig sprida för mycket av.

Önskar er alla en riktigt God Jul!
God bless.


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Önskar dig en God Jul och ett gott nytt år!!

2009-12-23 @ 13:45:22
Postat av: Ingmar Kjaer

Önskar Dig och din familj o sambo en riktig God Jul



Fam Kjaer från Sumpan

2009-12-23 @ 23:00:34
Postat av: Anders Zerath

Önskar dej och din familj en riktigt God Jul!!!



Fam. Zerath



P.s Vi har gott om rögad aul i sköna Skåneland!!!!!

2009-12-24 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0