Du väljer.

Ja nu sitter jag här och har hur många ämnen som helst som jag vill skriva om,
men kan inte bestämma mig.
Funderade på, varför blir det en jordbävning i ett land som redan har det
eländigt? Kan bli undrande som troende kristen.
Varför missbrukar man sitt förtroende som en person gjort i Röda Korset?
Fick en fråga från en av mina bloggläsare som undrade vad Alliansregeringen
gjort för de sjuka och arbetslösa. (Tycker det är en bra fråga som jag skulle
kunna skriva om).
Ska vi bemöta eller ignorera Sverigedemokraterna?
Vilka borde få årets grammisar????
Ja listan kan bli hur lång som helst.......

Tänkte att ni bloggläsare ska få avgöra vilket som ska bli mitt nästa
blogginlägg. Ni får så länge hålla tillgodo med en låt från mitt just nu
favoritalbum. Nämligen Sonic Boom med Kiss!!!!


Kommentarer
Postat av: Anders Zerath

Tony, jag ska se Kiss 13/6 på Malmö stadion.

M.v.h

Zerathen

2010-01-24 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0