Alliansen på Stjärntorget i Östersund.

Hej allihop!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen.
Tänkte inte skriva nå mycket denna gången men däremot
kan ni kika på lite bilder jag tog när alliansen och alliansens vänner
var på Stjärntorget i Östersund nu i lördags. Det var en mycket
lyckad dag då vi i alla allianspartier kampanjade tillsammans.
Sedan förra valrörelsen har jag ju bytt parti också (från folkpartiet
till centerpartiet) så jag träffade både mina gamla trevlig partikamrater
och mina nya och också säkert trevlig partikamrater.
Jag vill i detta blogginlägg också ge en speciell hälsning till Mikaela,
som tyvärr inte kunde närvara på alliansdagen.

Nedan ser ni resultatet av de bilder som togs.


Bild. Finn Cromberger


Bild. Tony Englund


Bild. Tony Englund


Bild. Tony Englund


Bild. Tony Englund

Ja detta var lite från i lördags.

I nästa blogginlägg kommer jag att skriva som "vanligt" igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0